DSCN1654 (3).JPG

Nachtvlinderen Oost-Nederland

Sinds 2022 maakt het platform ‘Nachtvlinderen Oost-Nederland’ (NON) officieel deel uit van Stichting NICHE. NON is in 2016 opgericht om uitwisseling en samenwerking tussen individuele nachtvlinderonderzoekers en werkgroepen te vergemakkelijken. Drie werkgroepen (Vlinderwerkgroep IVN Deventer, Vlinderwerkgroep IVN Zutphen en Insectenwerkgroep IVN Hardenberg) hebben zich als geheel aangesloten bij het samenwerkingsverband en samen met de ‘losse’ vrijwilligers kent het platform zo’n 50 leden. NON verricht onderzoek in natuurgebieden van onder andere Staatsbosbeheer, Landschap Overijssel, Stichting IJssellandschap en Marke Gorsselse Heide. De social mediakanalen en website van NON worden beheerd door Jari Kampjes en Hilco Huizing.

Betrokken partijen (NON, AWON, BWON)

ravon_logo.jpg
sbb_logo.jpg